ironmaniacs

Alla inlägg den 18 april 2017

Av Ami & Veronica - 18 april 2017 22:46

Veronica:

En härlig vecka i Spanien är tillända, har varit där med delar av familjen.
Vädret var toppen! Början av veckan startade runt 20 grader för att varje dag öka och ligga runt 30 grader i slutet av veckan.

Här klivit upp på mornarna när de övriga i familjen fortfarande sovit för att ge mig ut i omgivningarna runt Torrevieja.
Det är underbart att se en stad vakna, se hur traktorerna städar stränderna, föräldrar skjutsar sina barn till skolan, byggjobbarna starta upp sina byggen och pensionärer på morgonpromenad med jycken.
Men det som är bäst är när man kommer ut ur stan och dimman lättar och man passerar apelsinodling efter apelsinodling, den underbara doft man bombas av är obeskrivlig. Frihetskänslan och lyckan när man kommer till ny små byar i sin morgonskrud kommer jag bära med mig länge.

Har en toppen make/coach som varje dag har haft frukosten klar när jag kommit tillbaka från mina cykel eller löparrundor. Love!!!

Jag kan erkänna, det blev bara 3 crawlpass i havet, vågor, saltvatten och nära dödenupplevelser fegade jag ur mer än jag borde....skäms! Jag valde solstolen :)

Hela vecka resulterade i:
6 st cyckelpass
2 st löppass
3 st crawlpass

Jag har verkligen vilat och återhämtat mig mellan passen, har också varit dålig på att blogga men en blid säger ju mer än tusen ord sägs det så här kommer ett gäng med bilder.

Presentation


Följ två tjejers väg från galen idé och inköp av startplats till målgång vid Ironman Kalmar 2017.

Ami 42 år med mer pannben än fysisk form och talang.

Veronica 44 år med största idrottsintresse cykel och aktiviteter på fruset vatten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards