ironmaniacs

Alla inlägg den 30 mars 2018

Av Ami & Veronica - 30 mars 2018 18:38


Ami:

Den här långfredagen fortsatte i hälsans tecken efter den sköna starten med morgonpromenad.

Vid lunchtid kokade jag och lill-tjejen en termos choklad, packade iordning våra saker och drog till längdspåret. Så jäkla härligt!


Fantastiska spår och ett rent magiskt väder. Lill-tjejen hängde på första kort-varvet på typ 1.7 km. Sen nöjde hon sig och högg in på matsäcken. Själv drog jag 3 varv på 3.4km rundan innan vi var nöjda båda två.


Väl hemma vid stugan efter att ha intagit lite lunch, satt vi hela familjen utmed stugväggen. Så jäkla skönt. Vårsolen liksom smekte en med sina strålar.

Inspirerad av fin-vädret drog jag på mig löpardojorna och tog en liten komfortabel löprunda på 4km.


Nu väntar middag och efter det lite let?s dance på tv?n och en mysig brasa i öppna spisen. Quality of life!

Av Ami & Veronica - 30 mars 2018 09:48


Ami:

Firar påsk i Dalarna och är tillbaka i mitt smultronställe.

Här har vintern fortfarande ett ordentligt grepp med massor med snö kvar men vårsolen värmer helt underbart.


Inledde långfredagen med en frisk men härlig morgonpromenad innan frukost.

?Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen?

Presentation


Följ två tjejers väg från galen idé och inköp av startplats till målgång vid Ironman Kalmar 2017.

Ami 42 år med mer pannben än fysisk form och talang.

Veronica 44 år med största idrottsintresse cykel och aktiviteter på fruset vatten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards