ironmaniacs

Alla inlägg den 25 januari 2017

Av Ami & Veronica - 25 januari 2017 22:39

Veronica:

Varför är endel människor så jäkla äckliga?
Just hemkommen från simhallen och med 1500 meter crawl på kontot mår jag illa, inte för att jag tränat hårt eller ätit fel utan för att det var en så äckligt kvinna i simhallen.

Ja? det är helt okej att klippa naglar och fila fötter men kanske inte i det offentliga omklädningsrummet. Hon hade såklart en handduk under fötterna och när hon tog fram stora rivjärnet och hyvlade av en stor hög gammal hud ryggade jag tillbaka.
Så kom det!!!! Hon tog sin handduk och skakade av det rakt upp och ned där hon satt mitt i omklädningsrummet!
Fy fan vad vidrigt, ska vi nyduschade kliva runt i folks gamla tånaglar och skit.
Självklart höll jag inte tyst, ifrågasatt vad hon gjorde.
Till svar fick jag:
-Oj, gjorde jag?

Jag brukar inte vara lättretad men det tog udden av min träning.

Här kommer en bild på vackra fötter, jag måste komma över det här! Simning imorgon bitti kl 6.15

Presentation


Följ två tjejers väg från galen idé och inköp av startplats till målgång vid Ironman Kalmar 2017.

Ami 42 år med mer pannben än fysisk form och talang.

Veronica 44 år med största idrottsintresse cykel och aktiviteter på fruset vatten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards