ironmaniacs

Alla inlägg den 17 november 2016

SOL

Av Ami & Veronica - 17 november 2016 21:47

Veronica:

Otroligt vad påverkad jag blir av väder!
Idag är jag så otroligt glad, känner hur det bubblar i kroppen och jag har så mycket energi, kan man verkligen vara så torsk och beroende av sol som jag???

Tidigare i veckan har jag haft fullt upp på jobbet samt kvällsmöten vilket gjort ett större motstånd till träning. Träningsväskan har varit packad men mer än så har det inte blivit. Ursäkterna är usla men lusten och orken har varit bortblåst...

Idag sken solen så det blev ett par timmar i simhallen, nöta teknik med coachen L, inte vackert, inte bra, men jag var där!
Benen har fått bättre flytläge men fortfarande vrider jag för mycket på huvudet när jag andas. För mesig i mina simtag och får inte kraften med mig i armtagen.

Vatten och jag är inte kompisar, däremot älskar jag fruset vatten ?

Presentation


Följ två tjejers väg från galen idé och inköp av startplats till målgång vid Ironman Kalmar 2017.

Ami 42 år med mer pannben än fysisk form och talang.

Veronica 44 år med största idrottsintresse cykel och aktiviteter på fruset vatten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards