ironmaniacs

Alla inlägg den 1 september 2016

Av Ami & Veronica - 1 september 2016 23:21

Veronica

En fantastisk dag går nu mot sitt slut.
På jobbet har vi haft 400 kunder på lunch och finbesök av NHL stjärnan Joakim Nordström från Carolina Hurricans.
Vilken kille, föll pladask ;)

Efter jobbet stack jag och min kollega Les ut på en tur med racer hojarna. Vi gillar att cykla gamla 73:an till Nynäshamn, så blev det också idag. Motvind till Nynäs och härlig medåka hem!
Fick lite känningar i nacken med det är nog bara ovanan. Bara drygt en vecka kvar till Stockholm Velothon, dax att lägga i nästa växel !

Av Ami & Veronica - 1 september 2016 18:10


Ami:

Jag vann två startplatser till Tjejmilen med Intersport och så klart måste Veronica hänga med.

Idag drog jag till expo på Östermalms IP för att hämta ut våra nummerlappar.


Fick med mig två goodiebags också. Innehåller var typ som vanligt, ett par bars, lite skavsårsplåster, nån minitub med hudcreme och den obligatoriska tidningen Runners World...

På lördag går Tjejmilen av stapeln och vi har seedat in oss i startgrupp 2. Skönt att slippa alla gåstava-promenerare...

Presentation


Följ två tjejers väg från galen idé och inköp av startplats till målgång vid Ironman Kalmar 2017.

Ami 42 år med mer pannben än fysisk form och talang.

Veronica 44 år med största idrottsintresse cykel och aktiviteter på fruset vatten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards