ironmaniacs

Alla inlägg den 6 september 2016

Av Ami & Veronica - 6 september 2016 21:45

Veronica:

Jag har 3 söner och en make, på jobbet är det mestadels män, mina kunder är til 95% män och mina träningskompisar är män.
Kort och gott är jag omgiven av fantastiska män. Män som coachar, peppar och lyfter mig, så har jag ju Ami såklart! Ami som fixar, bokar lopp, boenden, träningsläger med mera.
Idag blev det cykling med en av min manliga träningskompisar.
Ojoj, jag har glömt hur man ligger på rulle, vågar inte ligga på bakhjul, spänner mig och ligger redo på bromsen. Nacken ger sig tillkänna. Hur ska det gå på söndag då vi ska cykla 155km på Stockholm Velothon? Hoppas det sitter i ryggraden och jag kan plocka fram farten och rätta känslan i benen och huvudet.

Ikväll var Les mitt pannben och coach, jag själv är slut i mina ben och har inte så mycket pulver kvar i dom.
Tack Les och alla andra fantastiska män i min omgivning 

Presentation


Följ två tjejers väg från galen idé och inköp av startplats till målgång vid Ironman Kalmar 2017.

Ami 42 år med mer pannben än fysisk form och talang.

Veronica 44 år med största idrottsintresse cykel och aktiviteter på fruset vatten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards