ironmaniacs

Alla inlägg den 16 september 2016

Av Ami & Veronica - 16 september 2016 08:38


Ami:

Skulle till Huddingehallen för min fredagsmorgonsim innan jobbet. Allt känns toppen, jag är laddad och stark. Har vägt mig nu på morgonkvisten och ser att jag gått ner 3.7kg på de här senaste två veckorna. Fasen vad bra!

Sen slutar den braiga morgonen. Svänger in på parkeringen.
INTE EN JÄKLA PARKERING LEFIG I HELA JÄKLA OMRÅDET!!!!
Snurrar runt i över en halvtimme. Va faaaaan!!!! Ställer mig tillslut sjukt långt därifrån vid ishallens öde parkering. Tar några djupa andetag och börjar promenera till simhallen.


Ok. In på simhallen och in i omklädningsrummet. Börjar klä av mig, öppnar väskan och....


NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!

Tror ni inte att mina simkläderna ligger kvar hemma på köksbordet!!! Jag packade runt lite i väskan det sista jag gjorde innan jag åkte, och har då tydligen inte lagt ner baddräkt, simmössa och handduk igen.

Alltså! Jag smäller av!!!

Så det var bara att inse att nån simning blev det tydligen inte idag.

Suck! Suck! Suck! Suck! Suck!

Presentation


Följ två tjejers väg från galen idé och inköp av startplats till målgång vid Ironman Kalmar 2017.

Ami 42 år med mer pannben än fysisk form och talang.

Veronica 44 år med största idrottsintresse cykel och aktiviteter på fruset vatten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards