ironmaniacs

Alla inlägg den 14 september 2016

Av Ami & Veronica - 14 september 2016 21:50

Veronica:

Är fortfarande kvar i Skövde, det är sjukt varmt men staden visar upp sin bästa sida.

Folk är glada och humöret är på topp!

Beger mig till Billinge friluftsområde för att springa en sväng, vägen upp till Billingen har en lutning på 12 %... hjälp...tänk om spåret är jättekuperat!

Kommer fram till parkeringen och jag får en chock, det är typ hundra bilar på parkeringen, varför?

Förklaringen får jag när jag tar mig till Spårstarten..ikväll går Billinestaffeten. Det är mycket folk på plats som ska tävla och jag insuper feelingen, joggar runt 5km slingan som för övrigt är lättsprungen och platt, mina farhågor kring backar stämde inte in alls. Skynda sedan tillbaka till hotellet för ikväll ska jag äta en bit god mat och dricka ett gott glas rött tillsammans med min "galana" kollegor från Skövde.

 


Av Ami & Veronica - 14 september 2016 19:16


Ami:

Den här damp ner i brevlådan idag...


Startbevis till Lidingöloppet.

Va fasen?????? Asså shiiiiit!!!

HAR JAG ANMÄLT MIG TILL LIDINGÖLOPPET??? Och typ glömt bort alternativt förträngt det???

Kände paniken komma lite lätt. Men så insåg jag att det var ju startbeviset för Lillan till Lilla Lidingöloppet, som hon ju nu inte kan springa pga armbrottet.

Puh. Skrämselhicka. Tur att det var tillfälligt. Räcker gott och väl med att försöka heja runt Veronica på under tre timmar. Kommer bli tillräckligt svettigt för mig...

Presentation


Följ två tjejers väg från galen idé och inköp av startplats till målgång vid Ironman Kalmar 2017.

Ami 42 år med mer pannben än fysisk form och talang.

Veronica 44 år med största idrottsintresse cykel och aktiviteter på fruset vatten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards